Projekt - podstawowe informacje
1. Tytuł projektu
„Rewitalizacja kościoła św. Antoniego z Padwy w Koziegłówkach wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia w celu przywrócenia historycznego centrum miejscowości”
2. Beneficjent projektu
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Antoniego z Padwy w Koziegłówkach
3. Program, nr i nazwa działania
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Działanie: 10.3 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych
Poddziałanie: 10.3.5 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – wsparcie działań wynikających z Lokalnych Strategii Rozwoju obejmujących obszary wiejskie i rybackie
4. Wartość projektu
Koszt całkowity - 4 353 915,45 zł
w tym koszty kwalifikowane - 4 339 215,45 zł
koszty niekwalifikowane - 14 700,00 zł
5. Finansowanie projektu
Dofinansowanie kosztów kwalifikowanych
Unia Europejska - 85% tj. 3 688 333,10 zł
Budżet państwa -10% tj. 433 921,54 zł
--------------------------------------------------------
Razem dotacja - 95% tj. 4 122 254,64 zł
Udział własny Parafii
5% wartości kosztów kwalifikowanych tj. 216 960,81zł
koszty niekwalifikowane 14 700,00zł
--------------------------------------------------------------------------
Razem udział Parafii 231 660,81zł
6. Zakres prac w ramach projektu
1) Projektowane zmiany zagospodarowania działki i związane z tym roboty
- rozbiórka wszystkich, utwardzonych nawierzchni i wykonanie nowych z płyt betonowych i łamanej, granitowej kostki brukowej, ze zmianą lokalizacji w stosunku do elementów rozebranych.
- system rozsączania, wody z kanalizacji deszczowej do gruntu
- remont i konserwacja ogrodzenia działki
- urządzenie zieleni, bez usuwania istniejących drzew i krzewów
- wyposażenie działki w meble parkowe
2) Roboty remontowe i konserwatorskie fundamentów i elewacji kościoła
- ściany fundamentowe w tym: roboty rozbiórkowe i ziemne; roboty izolacyjne
- ściany zewnętrzne w tym: roboty tynkarskie – powyżej cokołu; roboty tynkarskie – cokół; roboty malarskie – otynkowane części elewacji; konserwacja okładziny kamiennej; roboty dekarskie; ślusarka.
3) Roboty remontowei modernizacyjne wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej.
7. Harmonogram projektu
grudzień 2017 – czerwiec 2019
8. Konto projektu – nazwa banku i nr rachunku
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie
55 8279 1010 03222258 2003 0001